MOBIL Parkolás

Parkoljon készpénzmentesen, applikációval!

Tájékozódjon itt a parkolás működéséről és elérhetőségeiről: Parkolási Iroda Hévíz | HÉVÜZ KFT.

Hírek, aktualitások

Marketing hírlevél
Megjelent a Hévíz Turizmus Marketing Egyesület legfrissebb, júniusi hírlevele, melyben többek között olvashatnak sikeres pályázatokról, az új szálláskatalógus megjelenéséről, valamint az is kiderül, milyen kampányokkal igyekszik a szervezet Hévízre, s az itteni üdülési lehetőségekre felhívni a hazai és a külföldi vendégek figyelmét. Tekintse meg Ön is!

HÍRLEVÉL 2008. június

Belföldi online akció
Az idei évben nagyobb hangsúlyt fektetünk az internetes kommunikációnkra, mivel már jól mûködő honlappal rendelkezik az egyesület, amin mindegyik tagunk szerepel. A június 13-án induló bannereink a www.utazas.lap.hu, a www.belfoldiutazas.lap.hu oldalakon egy hónapig, míg a www.startutazas.hu oldalon két hétig hívják fel a figyelmet Hévízre. A www.itthonotthonvan.hu honlapon június elejétől 3 hónapig szerepel a reklámunk, míg a www.iranymagyarorszag.hu honlapon éves megjelenésünk van 10 témában. Hasonló kampányt tervezünk ősszel és télen is.

Külföldi bannerek
A Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek honlapjára is kikerültek a bannereink, így aki Magyarország után érdeklődik az elsők között Hévízt is megtalálja. Az éves banner megjelenések keretében a www.ungarntourismus.de, a www.ungarntourismus.at, a www.gotohungary.co.uk , és az orosz www.hungary.ru valamint a www.vengria.ru honlapokon. A német és az angol lapokon a West-Balaton Kht.-vel közösen jelentettünk meg bannert, ami a www.west-balaton.hu és a www.hevizmarketing.hu címekre is átlinkel.

ATV reggeli Jam mûsora
Az ATV reggeli Jam címû mûsora élő közvetítéssel Hévízről fog az adásba bejelentkezni 2008. július 3-4 (csütörtök - péntek) 7.00 – 9.00 óra között, valamint július 7-8 (hétfő-kedd) 7.00 - 9.00 óra között. Az adások helyszíne a Tófürdő lesz, így a mûsort néző napi 250.000 – 280.000 ember reggelente a Tófürdő gyönyörû látványával ébredhet. Az adások témái és vendégei hévízi kötődésûek lesznek, az egészség, wellness, aktív időtöltés és a Balaton régió témakörökben.

Rádió kampány
Szeged és Debrecen leghallgatottabb helyi rádióiban június 16 – 20 között, valamint június 23 – 27 között többszázezren hallgatták Hévíz reklám spotját, ami hévízi nyaralásra buzdította a hallgatóságot. A megjelenés sikeres volt, így az akció novemberben fog folytatódni, hasonló 2 hetes, hétköznapokra koncentráló rádió reklámmal.

Plusz 10 millió forrás Hévíz nemzetközi reklámjára a Légi Marketing Alapban!
Jelenleg 22,5 millió Ft támogatás és további 5 millió Ft ígérvény van az LMA-ban, ami 55 millió forintos keretet jelent az MT Zrt. azonos mértékû hozzájárulásával együtt.
A támogatókból 13 Hévíz és térsége, valamint 15 Balaton-parti szolgáltató és önkormányzat. A hévízi támogatók közel 16 millió Ft-ot tettek hozzá, ebből 10 millió Ft-ot a marketing egyesület. Az általunk biztosított forrás az egyesület által meghatározott célokra kerül felhasználásra, és ezt egészíti ki a Magyar Turizmus Zrt. hozzáadott 10 millió forintja, ami szintén hévízi városmarketing célokat szolgál. Ezáltal 10 millió Ft-tal bővíteni tudtuk a külföldi marketing kommunikációnkat. Az alap támogatásából Berlin, Düsseldorf-Weeze, Frankfurt és London térségében valósítottak meg a térséget népszerûsítő online és óriásplakát valamint citylight kampányokat. A kampányok mindegyikében Hévíz kiemelt megjelenést kapott.

Müncheni Direct Mail kampány
Május 29-én 10.000 München környéki háztartás kapta kézhez a nyereményjátékkal egybekötött, Hévízt bemutató XXL képeslapunkat. Az A4-es méretû színes képeslappal 1 hetes hévízi nyaralást nyerhetnek a válaszlevelet visszaküldők, akik közül sorsolással választják ki a szerencséseket. Első ízben próbáltuk ki a direct mail kampány hatékonyságát, megfelelő számú válaszlevél esetén további német nagyvárosokban is szervezünk hasonló akciókat.

Szállás katalógus
A napokban elkészül az új szálláskiadvány, amely már egy prospektuson belül tartalmazza a Szobakiadó Szövetség és a marketing egyesület tagjainak hirdetéseit. Ezáltal 28 oldalon Hévíz teljes szálláskínálata bemutatásra kerül, valamint szolgáltató tagjaink is bemutatkoznak a kiadványban. A 10.000 példányban megrendelt 3 nyelvû kiadványt külföldön és belföldön egyaránt terjeszteni fogjuk vásárokon és a Magyar Turizmus Zrt. csatornáin keresztül.

2008-as pályázataink
Az egyesület sikeresen pályázott a Zala Megyei Közgyûlés turisztikai pályázati kiírására. A 3,8 milliós összköltséggel megvalósuló online marketing kampányunk lebonyolításához 800.000 Ft támogatást ítélt meg a megyei idegenforgalmi bizottság, amely keretében belföldi és külföldi turisztikai honlapokon történő megjelenéseket szervezünk Hévíz város ismertségének növelése érdekében.
A Turisztikai Célerőirányzat felhívására benyújtott pályázatunkat befogadta a kiíró. Eredmény júliusra várható a 3,6 milliós összköltségû pályázatunkra, melynek keretében az invitatív kiadvány megvalósításához kértünk támogatást.
Továbbra is figyelemmel kísérjük a pályázati kiírásokat, és minden lehetséges alkalmat megragadunk plusz források bevonása érdekében.

Növekvő taglétszám
Mára 49 tagúvá nőtt a 2 éve 28 taggal megalakult egyesület.
Ez is mutatja, hogy egyre többen gondolják úgy a városban, hogy összefogásban, tudatos marketing gondolkodással kell dolgozni Hévíz ismertségének és imázsának növelése érdekében. Az elmúlt hónapokban belépett 4 új tagunk a Balaton Ballooning Gmbh., az Admirál Optika, a For Hotels Kft., Spa & Wellness Hotel Fit és a Flavius Táncklub. Bízunk benne, hogy a taglétszám növekedése tovább folytatódik a jövőben is.

(Forrás: HÉVÍZI TV)