Az önkormányzat mellett hévíz szállodák, hazai nagy szállodaláncok, utazási irodák, valamint a Magyar Turizmus Rt. képviselői vettek, illetve Európa, sőt a világ egy-egy országrészét képviselő utazásszervezők , szállodaláncok vettek részt az egyhetes Balti roadshow nevet viselő bemutatkozás sorozaton.
- Hévíz alapvetően a rigai járat indítása nyomán kapcsolódott be a rendezvénybe. Mivel a járatindítást az idő rövidsége miatt széleskörû marketing kampány nem előzhette meg, ezt az évet kívánjuk kihasználni arra, hogy a város- és ország marketinggel tovább erősítsük Hévíz balti jelenlétét – jelezte a roadshow-ról szóló sajtótájékoztatón Papp Gábor.
Mint mondta: Riga, Vilnius és Tallin városokban az ottani magyar nagykövetekkel tárgyaltak az egyes területek és Hévíz közötti együttmûködési lehetőségekről.
Kepli József János úgy fogalmazott: elsősorban az ottani turisztikai egyesületek és tour-operátor szövetségek segítik a jövőben a közös munkát, valamint a nagykövetségekre számítanak hazánk, illetve Hévíz népszerûsítésében.
- Egyértelmû az érdeklődés Magyarország és Hévíz iránt ezen államok irányából, ez az ott tartózkodásunk során megerősítést nyert. Ugyanakkor részükről is határozott érdeklődés mutatkozik a beutaztatást illetően, így komoly kétoldalú kapcsolatok formálódhatnak, már a jövő év elejétől. Ezt segíti a 2014. januárjában elkészülő és debütáló, Magyarországot és benne Hévízt bemutató film is – jelezte Papp Gábor.