MOBIL Parkolás

Parkoljon készpénzmentesen, applikációval!

Tájékozódjon itt a parkolás működéséről és elérhetőségeiről: Parkolási Iroda Hévíz | HÉVÜZ KFT.

Hírek, aktualitások

A nyertes TDM pályázat részletei
Nagyléptékû fejlődés indul el Hévízen 2010 év elején a turizmus fejlesztés területén, melynek eredményei már a 2010-es szezonban tapasztalhatók lesznek. A Hévízre érkező vendégek a város több pontján „Touch info” terminálokon (elektronikus információs pont) kereshetnek majd programokat, szállásokat és éttermeket, emellett számos túra térkép és útbaigazító tábla is segíti majd az üdülés élménygazdagabbá való tételét.

Kerékpáros termékfejlesztés keretében térképek, út jelölések és egész napos programok is megvalósításra kerülnek, emellett garantált programok és városi animáció várja majd a fürdőváros látogatóit.

Mindez annak köszönhető, hogy a Hévíz Turizmus Marketing Egyesület pályázatot nyújtott be a Nyugat – dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökséghez a „Balatoni Turisztikai Desztináció Menedzsment Szervezetek támogatása” címmel megjelent felhívásra. Ennek eredményeként 47.158.000 Ft támogatást ítélt meg számára a szakmai döntéshozó bizottság. A támogatás az 55.480.000 Ft-os összköltségvetéssel megvalósuló projekt 85%-át finanszírozza. A projekt a turistáknak szóló látványos elemek mellett számos kutatási, fejlesztési, képzési és szervezési elemet tartalmaz, ami a vendégigények pontosabb meghatározását és kielégítését teszik lehetővé.

A pályázat előkészületeiben nagy segítséget nyújtott Hévíz Város Önkormányzata, az egyesület tagjai valamint a helyi civil szervezetek, akik részvételére a megvalósítás során is számítunk.


A Desztinációs együttmûködés további erősítése Hévízen, az „élet forrásánál” címû pályázat összefoglalója

A projekt főbb tevékenységei:

Szervezetfejlesztés és képzés
A képzések, tanulmányutak és szakmai tapasztalatcserék elősegítik az érdekeltek informálását és szakmai fejlődését, ami a hatékony turisztikai fejlesztések alapfeltétele. Az Egyesület tevékenysége kiterjed a helyi turizmus fejlesztésének és menedzselésének egészére. A projekt célja az Egyesület tevékenységének részleges átalakítása; az egyes szakterületek szétválasztása, a kompetenciák meghatározása, a képzési programokon keresztül a szakmaiság további erősítése.
Kulcsfejlesztések:
-TDM munkatársak és tagok számára képzések szervezése.
Az egyesületi tagok képzése: számítógépes alapismeretek, online felületek kezelése, saját szálláshely adatok frissítés, online hirdetések világa, értékesítési tippek, digitális fotózás, helyi kulturális és történelmi értékek, zöld vendégfogadás, konfliktuskezelés, problémamegoldás témakörökben.

Szakmai fejlesztési projektek
A projektek megalapozottságát, illetve az elvégzett munka értékelését segítik elő a turisztikai kutatások, vendégelégedettségi felmérések. A közép- és hosszú távú stratégia és a cselekvési programok kidolgozása, a termék- és imázsfejlesztés, valamint a kapcsolódó fenntarthatósági, környezetvédelmi kutatások által biztosítható a desztináció hosszú távon fenntartható kiegyensúlyozott fejlődése.
E kutatások és tanulmányok alapozzák meg a komplex termékek kialakítását. Ezek elősegítik a hévízi tartózkodás változatosabb, tartalmasabb eltöltését - pl. kerékpáros termékfejlesztés, garantált program rendszer, rendezvények- , ezáltal növelhető a desztináció iránti kereslet, a vendégérkezés és az átlagos tartózkodási idő javítása.
Kulcsfejlesztések:
- városi animációs programok, garantált program rendszer: Fürdővárosi koncertek, Tematikus idegenvezetések, Termékkóstoló;
- programszervezés, - fejlesztés: Szezonnyitó Fesztivál, Karácsonyi vásár, Városi Zöld Nap;
- csomag szervezés: Aktív és egészség tematikájú egységes városi csomagajánlat;

Infrastruktúra- és eszközbeszerzés;
A desztináció területén a tájékoztatási és információs-rendszer, valamint a látogatómenedzsment-rendszer vendégek igényeinek megfelelő fejlesztése hozzájárul a térség értékeinek teljesebb bemutatásához, komplexebb szolgáltatás nyújtásához és gazdasági hasznosításához.
Kulcsfejlesztések:
- információs táblarendszer: attrakcióknál tájékoztató táblák, rendezvény hirdető táblák;
- touch info pontok: 4 db érintőképernyős kültéri információs terminál, összekötve a TDM back office adatbázissal;
- Kedvezmény kártya: városi és térségi kedvezményeket tartalmazó kártyarendszer elindítása;

Informatikai rendszerfejlesztés;
A vendégkiszolgálás valamint a háttér információs rendszerek fejlesztését szolgálják.

Marketing.
A korábbi marketing tevékenységre építve, a pozícionálási stratégia és az elkészítendő arculatterv alapján marketing akciók lebonyolítására kerül sor
Kulcsfejlesztések:
- marketing tanulmányok: Pozícionálási és versenyképességi stratégia, valamint az erre épülő Arculatterv és Turisztikai márkatervezés és fejlesztés;
- marketing akciók: kiállítási részvétel a Magyar Turizmus ZRt. Balatoni RMI-vel közremûködésben, a kiállításhoz kapcsolódó city light plakát kampány, rádió kampány, invitatív és tematikus kiadványok kivitelezése, e-marketing és tartalomfejlesztés, online kampány, őszi-téli megjelenések a Magyar Turizmus ZRt. Balatoni RMI által szervezett kampányokhoz kapcsolódással;

A projekt tervezett kezdési időpontja a támogatási szerződés aláírásától függően 2010. március eleje. Teljes időtartama 15 hónap.

(Forrás: Hévíz Turizmus Marketing Egyesület)