A tavalyi esztendő a kiadványok éve volt, s most ezeket bővítve a város népszerûsítésében kíván nagyobb léptekkel haladni a civil szervezet – hangzott el a Hévíz Turizmus Marketing Egyesület közgyûlésén, ahol a 2008. évi előzetes üzleti tervet is jóváhagyták a tagok.
A nemzetközi piacon olyan nagyvárosok szakvásárain lesz ott az egyesület, mint Stuttgart, Bécs, Berlin vagy Moszkva. Itthon a budapesti Utazás kiállítás mellett Debrecenben és Kecskeméten várja standjára a látogatókat Hévíz városa.
A budapesti „City light” kampány tavalyi sikerét látva, februártól már a hazai nagyvárosok forgalmi csomópontjaira is kiterjesztik a reklámot, nyáron pedig országszerte új óriásplakátok hívják fel a figyelmet a város értékeire. Könnyid László az egyesület elnöke, egyetlen olyan törekvés jelölt meg, melyben eddig zátonyra futottak. A hatósági egyeztetések során nem sikerült elérni, hogy az autópálya mellett tájékoztató táblák jelezzék, hogyan közelíthetik meg a várost az érkezők.
Az itt üdülő vendégek jobb kiszolgálását célozva idén először sikerült kiadni azt az eseménynaptárat, mely nem csak a hévízi programokat tartalmazza, hanem a környékbeli rendezvényeket is a látogatók figyelmébe ajánlja. A kínálatot az egyesület is bővíteni kívánja, ennek érdekében júniusban egy tófesztivállal lepi meg a közönséget. A szolgáltatások skálája a különféle programcsomagok összeállításával növelhető. Ezen a téren - a tradicionális gyógyászat, vagy a medical wellnes mellett - nagyobb hangsúlyt kívánnak helyezni a kerékpáros turizmusra. A kerékpárkölcsönzés és a szervezett túravezetés tavalyi indítása után idén a fejlesztés a feladat. Az őszi sikert látva folytatni kívánja az egyesület a zenés vasárnapok és városnéző séták programját.
A több szálon futó marketing-tevékenység minden elemének megvalósítása függ attól is, hogy milyen összeggel támogatja az egyesületet Hévíz Önkormányzata. Az ország számos településéhez hasonlóan a város még nem rendelkezik elfogadott költségvetéssel.
(Forrás: HÉVÍZI TV)