Papp Gábor polgármester egy Móricz Zsigmond idézet segítségével Fekete György energikusságát hangsúlyozta. Erdei János a Magyar Szállodaszövetség elnöke a koordinatív, együttmûködő személyiségvonást emelte ki, míg Könnyid László alpolgármester azt, hogy az új generációs cégvezetők számára, Fekete György maga „A szállodás”.
A negyvenkét esztendős pályafutás állomásait Joós Adél, a Hévíz Turizmus Marketing Egyesület elnöke idézte fel. Fekete György pályafutását 1970-ben, felszolgálóként kezdte keszthelyi vendéglátóegységekben, majd 1972-ben került a Danubius Hotel Helikon kötelékébe az étterem helyettes vezetőjeként. Három év múlva étteremigazgató lett, majd 1980-tól a keszthelyi Helikon igazgatójává nevezték ki. Tíz évvel később a szállodalánc három Balatoni területi egységének vezetésével bízták meg, s ezzel párhuzamosan a hévízi Termál szálloda igazgatói posztját is betöltötte. A cég átszervezéseivel 2002-től a Danubius Hévíz-Balatoni Területi Igazgatóság első számú vezetőjének nevezték ki. Irányítás alá tartozott a Danubius Hévíz és az Aqua, a keszthelyi Hotel Helikon valamint a balatonfüredi Annabella és a Hotel Marina. 2006 közepén a Danubius értékesítési és üzemeltetési szempontok alapján összevonta a két hévízi szállodát, melyek igazgatásával továbbra is Fekete Györgyöt bízták meg. Pályafutása során több szakmai szervezet tagja volt, s úttörő szerepet vállalt a turisztikai desztináció menedzselésében. Alapítóként vett részt a Balaton Air szerveződésben, s nevéhez köthető az első turisztikai célú repülőjárat is. 2001-ben Pro Turismo Díj-jal és az Év Szállodása elismeréssel is kitüntették. 2005-ben Zala Megye Gazdaságért Díj-ban részesült, majd 2009-ben a Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt Polgári Tagozatát vehette át. - A Hévíz Turizmus Marketing Egyesület díja a kitüntetések sorában nem a legmagasabb, de a legnagyobb elismeréssel adjuk át, hiszen régiónk turizmusáért kevesen tettek annyit, mint ön – jelentette ki Joós Adél.
- Ennyire egyik díj sem tudott meghatni – jelentette be Fekete György. Pályafutásának fontosabb állomásait felidézve hangsúlyozta, hogy a problémák és a viták ellenére, sokkal több a pozitív élménye, mint a negatív. Pedig az évtizedeknek voltak zajos állomásai: az átszervezések, a privatizáció, a felújítások időszakai. A sikerekhez kellett a kollégák szakmai segítsége, no és a szintén vendéglátós feleség támogatása, aki megértette, hogy gyakran napi 10-12 órát kell dolgozni. Mindig jöttek új kihívások, érdekes feladatok, Hévízen például a gyógyturizmus szakterületét kellett megtanulni. Mint mondta tudatosan készült arra, hogy hatvanévesen átadja a kollégáknak a feladatokat. „Rövid az élet, s még jó egészségben szükség van egy kis szabadidőre.”
(Forrás: Hévízi TV)