MOBIL Parkolás

Parkoljon készpénzmentesen, applikációval!

Tájékozódjon itt a parkolás működéséről és elérhetőségeiről: Parkolási Iroda Hévíz | HÉVÜZ KFT.

Hírek, aktualitások

Légi marketing alapot hoznak létre
28 millió Ft-os induló pénzügyi keret mellett készült el az a nemzetközi kampányterv, melyet a Balatoni Légi Marketing Alap Testületének hévízi közgyûlésén ismertettek. A testület 26 jelenlegi tagjai 14 millió Ft befizetését vállalta, a Magyar Turizmus Zrt. pedig minden bejövő forintot megdupláz. Nem a repülőtársaságok, s nem is a FlyBalaton reklámtevékenységét segítik a pénzzel. Az utasok azonban csak akkor szállnak repülőre, ha sikerül felhívni a figyelmet a balatoni térség idegenforgalmi kínálatára. Így a vonzerő növelését szolgálja a MT Zrt. Regionális Projektirodája által kezelt marketingalap.

Mint az ülésen elhangzott, nyugati példákra építve immár egy esztendeje szervezik az alap létrehozását. – A vállalkozások és az önkormányzatok kezdik felismerni ennek jelentőségét, s civil szervezetek is kifejezték csatlakozási szándékukat. Ám még mindig a szervezőmunka elején járunk. Most következnek a szerződéskötések és reméljük, hogy egyre többen belépnek a szervezetbe – mondta Szûcs Balázs az MT Zrt. vezérigazgató helyettese. Fekete György a szervezőbizottság egyik tagja elégedetlenségének is hangot adva így fogalmazott:
- Küszködünk. Hiszen zömében azok a vállalkozások szálltak be, melyek eddig is támogatták a FlyBalaton repülőtér hasonló jellegû tevékenységét. Ha azt veszem, hogy a Danubius Zrt. öt szállodája csaknem ötmillió forintos támogatást biztosít, akkor a jelenti összeg még nagyon kevés.
Többen csak az ülésen jelezték, hogy csatlakozni kívánnak a marketing alaphoz, így várhatóan emelkedik majd a létszám és a pénz is. A szállodák és vállalkozások a meghatározott tarifarendszer alapján, az önkormányzatok, civil szervezetek pedig anyagi lehetőségeik szerint járulnak hozzá a mûködéshez. A légitársaságok elvárják, hogy a célállomások részéről intenzív kampány folyjon, hiszen számukra akkor gazdaságos a mûködés, ha nincsenek üres ülések a gépeken. Ehhez pedig fel kell kelteni az érdeklődést a Balaton régió kínálata iránt. – Már az előszezonban is kedvező a foglaltság, hetven százalék feletti kihasználtsággal érkeznek a gépek. Ám az új járatok megszerzéséhez és a kilencven százalék körüli foglaltság eléréséhez pont az a fél lépés hiányzik, melyet a légi alap tud megtenni – nyilatkozta szerkesztőségünknek Palkó Lajos – a FlyBalaton repülőtér marketing igazgatója.
A tervezett reklámkampányok közt londoni, düsseldorfi, berlini megjelenések szerepelnek. A moszkvai kampány megelőzi a járat indítását, hisz az első gépeket június környékére várják Sármelléken.
Az alap tagjainak előnyt biztosítnak azzal, hogy létrehoznak egy olyan honlapot, melyen a mûködéshez hozzájáruló szolgáltatókat mutatják be. Ezt a weboldalt reklámozzák majd a sajtóban, a kültéri hirdetési felületeken és a légitársaságok honlapjain keresztül.

(Forrás: HÉVÍZI TV)