MOBIL Parkolás

Parkoljon készpénzmentesen, applikációval!

Tájékozódjon itt a parkolás működéséről és elérhetőségeiről: Parkolási Iroda Hévíz | HÉVÜZ KFT.

Hírek, aktualitások

Magyar Termék Nagydíjas a hévízi NaturMed Hotel Carbona
Budapesten, a Parlament Felsőházi Termében tartott díjkiosztó ünnepség keretében vehette át Dr. Lukács Ferenc vezérigazgató a szállodának odaítélt elismerést. Az idei volt az első alkalom, hogy a kiírók tanácsa a „szabadidő kulturált eltöltését segítő szolgáltatások, turisztika” témakörre is kiterjesztette a páylázatot. Ebben a kategóriában nyerte el a hévízi hotel a minőségi védjegynek tekinthető díjat.

Idén tizenhárom témakörben, negyvenegy pályázat részesült harminchét nagydíjban, ugyanis nyolc pályázat négy összevont kitüntetést érdemelt. Mint az ünnepségen elhangzott: a válság közepette is születnek sikerek, s a jó minőség a nehéz időkben is növeli a versenyképességet. A tizenkét éve alapított, Magyar Termék Nagydíjra pályázni kell, s csak az győzhet, aki a számos paraméter közt a legjobbnak bizonyul. A hévízi NaturMed Hotel Carbona szálloda gyógy- és wellness szolgáltatási rendszere: „ az egészség mûvészete”- címmel nyújtotta be pályázatát. A díj odaítélésének indokaként a bírálók a következőket fogalmazták meg: „A négyhektáros, arborétumszerû parkkal körülvett gyógy- és wellness szállodakomplexum, minden korosztály számára példaértékûen széles skálájú szolgáltatás rendszerével kellemes kikapcsolódást és regenerálódást nyújt. Ügyelve a részletekre, felejthetetlen élményekkel gazdagítják a pihenni vágyó egészségeseket és kevésbé egészségeseket egyaránt.”
- A korábbi években csalódottan tapasztaltuk, hogy a pályázati kiírásban nem szerepelt olyan témakör, melyben szállodánk indulhatott volna. Az idei volt az első esztendő, mikor erre lehetőséget biztosított a kiírók tanácsa. Nagyon szigorú feltételeknek kellett megfelelni és büszkék vagyunk arra, hogy a turisztikai, idegenforgalmi ágazatban a Carbona az első és egyelőre az egyetlen, mely megszerezte ezt az elismerést – mondta a díj átvételekor Dr. Lukács Ferenc vezérigazgató. Önálló termékek esetén talán könnyebb maga a vizsgálat és a megfelelés is. Egy szállodában azonban szolgáltatások komplex rendszere mûködik, több szakterület fonódik össze. A kirendelt vizsgáló bizottság ezek összességét vette nagyító alá, s nem csak a fogyasztói oldal benyomásait vette figyelembe. Elemezték a szolgáltatást biztosító személyzet tevékenységét, szakképzettségét, a belső munkaszervezést, a dokumentációt és számos olyan körülményt, mely a kívülállók előtt rendre rejtett marad. A szálloda számít arra, a szolgáltatást tudatosan választó nagyközönség a minőség értékmérőjeként tekint majd a díjra.

(Forrás: Hévízi TV)