Idén a város kiadványainak és arculati elemeinek... frissítése áll a Hévíz Turizmus Marketing Egyesület munkájának középpontjában. A civil szervezet rendelkezésére álló források segítségével fokozatosan készülnek a különböző témákat felölelő prospektusok.
Első elemként a budapesti Utazás kiállításon debütált a város imázs kiadványa, mely a korábbi szemlélettel szakítva modern felfogást tükröz, új kutatási elemek felhasználásával. A kiadvány magyar nyelvû változatát követően - begyûjtve a szolgáltatók véleményét -, a német és angol nyelvû kiadványokon némi frissítést és fotócserét végeztek. Időközben ezek az anyagok is napvilágot láttak, s a hévízi Tourinform irodában valamennyi érdeklődő hozzájuk juthat. Nyomdában van az orosz nyelvû kiadvány és hamarosan indul a francia és olasz változatok elkészítése. Az egyesület elsősorban a Hévízgyógyfürdő és Szt. András Reumakórház Kht. támogatásával és szakmai segítségével megjelenteti az "Egészség és Gyógykúra" valamint a "Wellness" címû kiadványokat. A fő idegenforgalmi termék modern, szakmai anyaga már a tematikus prospektusok sorát nyitja.
A kiadványokba fektetett összetett és hosszas munka meghozta az első elismerést. A "KIADVÁNY TREND 2007" országos versenyen - városi kiadvány kategóriában megszerezett - második helyezését egyrészt a marketinges szakemberekből álló szakmai zsûri pontjai, másrészt pedig az Utazás kiállításon leadott nagyközönségi szavazatok alapozták meg. A verseny részleteiről a Turizmus Trend májusi számából értesülhetnek részletesen az olvasók.
- Tekintettel arra, hogy számos település versengett, büszkék vagyunk az elért eredményre. Köszönöm a kiadvány megjelenését támogatók értékes szakmai és anyagi segítségét, közremûködését. A helyezéssel járó oklevelet eljuttatjuk Polgármester úr titkárságára. Az elkészült kiadványokból hamarosan minden tagunk számára egy bizonyos darabszámot biztosítunk – fogalmazott körlevelében Könnyid László, az egyesület elnöke.
S ezzel nem ért véget a marketingmunkák sora. Május 16-án indul és egy hónapon át tart Budapesten, a központi fekvésû tömegközlekedési helyeken, a Hévízt népszerûsítő nagyszabású citylight kampány. A sikeres arculati megjelenést követve a plakátkampány központi eleme a Tófürdő népszerûsítése a széles vendégkör előtt.
Helyben több szálon futnak a további egyeztetések és kezdeményezések a közös cél elérése érdekében. Vagyis, hogy a város valamennyi szálláshelyén és szállástípusában új vendégeket köszönthessenek az idegenforgalomban érdekelt szereplők.
(Forrás: Hévízi Tv)