MOBIL Parkolás

Parkoljon készpénzmentesen, applikációval!

Tájékozódjon itt a parkolás működéséről és elérhetőségeiről: Parkolási Iroda Hévíz | HÉVÜZ KFT.

Hírek, aktualitások

Változások a hivatal szervezetében
November 1-étől szervezetfejlesztés valósult meg a hévízi polgármesteri hivatalban. A módosulások elsősorban a polgármesteri kabinetet érintették, melynek négy új munkatársát hivatali értekezleten mutatta be Papp Gábor polgármester. A kabinet vezetője a hévízi születésû és kötődésû Őry Rózsa, aki nyolc éven át a mostanihoz hasonló feladatkört is ellátott a zalaegerszegi Megyeházán.

Nemcsak a kabinetvezető személye változott, hiszen a struktúra átalakításával a korábbi turisztikai referensi munkakör megszûnt, a vállalkozói jogviszonyban dolgozó sajtós helyett pedig négy órás állásban új munkatárs veszi át a feladatokat. Sokrétûbb lesz a kabinet tevékenységi köre, amit az új munkatársak szakterülete is jelez. Bediné Makra Anikó a gazdasági ügyek stratégiai referenseként dolgozik. Az önkormányzati gazdálkodásban több évtizedes tapasztalatokkal rendelkező szakember segítségével egyszerûsíteni kívánják a hivatali folyamatokat és racionalizálják a város mûködést. Ennek érdekében a gazdasági ügyek referense áttekinti a polgármesteri hivatal egyes osztályainak pénzügyi vonatkozású tevékenységét, a település költségvetést és az intézmények gazdálkodását.
Eddig egy pályázati referens dolgozott a hivatalban ám ezt a szakterületet most megerősítik. Molnár Andrea, a környékbeli leader csoportokban szerzett pályázatírói tapasztalatait kamatoztatja tovább Hévízen. Sajtóreferensként Antal Anita áll munkába, aki évek óta tudósított a városból, s nem csak a települést, hanem a térséget is jól ismeri.
Papp Gábor polgármester hangsúlyozta, hogy a szervezeti átalakítást új státusz létesítése nélkül valósították meg. Még nem értek a munka végére, hiszen a hatékonyabb munkavégzés érdekében a mûszaki osztályt is meg kell erősíteni. Olyan kollégát keresnek, aki valóban hiányt tud pótolni.
Dr. Tüske Róbert jegyző arra kérte a hivatal valamennyi munkatársát, hogy valóban szolgáltató, ügyfélbarát intézményt mûködtessenek. Rengeteg jogszabályváltozást kell követni, s ezeknek meg kell jelenniük azokban az ügyintézési modellekben, melyeknek gyakorlata már kialakult. Még nagyobb hangsúlyt kell helyezni a határidő-ellenőrzésre, s a cél az, hogy ne legyenek „elfekvő” ügyek.

(Forrás: Hévízi TV)